BSO: Un grapat de cançons que sempre em faran falta XXXIX: "Tothom vol el que no té" dels Sau

Tothom vol el que no té. Font: Youtube



Tothom vol el que no té és una de les joies del grup Sau. Forma part del tracklist del darrer treball «Amb la lluna a l'esquena» (Blanco y Negro Music, 1998) de la banda vigatana. D'ençà que la vaig escoltar per primera vegada que no he pogut deixar d'escoltar-la. M'encanta el que diu i el com ho diu. També és cert que és una cançó idònia per escoltar des del llit amb poca llum. Convida a relaxar-se i a deixar-se portar. Això si com molt bé explica la balada "Si tu no hi ets, no tinc lloc on mirar-me. Tothom vol el que no té. No sé res, però puc adonar-me que res té sentit si tu no hi ets". Sé que hi seràs. El que no sé és quan ni com serà.     


Tothom vol el que no té
Música: Pep Sala.
Lletra: Carles Sabater i Pep Sala. 

He vist la llum de les estrelles. 
He besat llavis de mel.
He volat per sobre els núvols.
He travessat tots els deserts.
He tocat amb els dits la lluna 
i m'he sentit cremar la pell.

Però si tu no hi ets,
no tinc enlloc on mirar-me.
Tothom vol el que no té.  
No sé res, però puc adonar-me:
no té sentit si tu no hi ets. 
Res té sentit si tu no hi ets.

He pujat a les muntanyes. 
He trobat la flor de neu.
He sobreviscut a tantes batalles. 
He vist per dins el meu infern.
He fet pactes amb el diable 
i un àngel m'ha ensenyat el cel.

Però si tu no hi ets,
no tinc enlloc on mirar-me.
Tothom vol el que no té.  
No sé res, però puc adonar-me:
no té sentit si tu no hi ets. 
Res té sentit si tu no hi ets. 

      

Comentaris

Entrades populars