Puja al tren de mitjanit un vespre de desembre...

Carles Sabater: memòria d'una llum. Font: Youtube



He vist la llum de les estrelles, he besat llavis de mel,
he volat per sobre els núvols, he travessat tots els deserts,
he tocat amb els dits la lluna i m'he sentit cremar la pell.

Carles Sabater (21/09/1962-12/03/1999). Font: Google

Però si tu no hi ets, no tinc lloc on mirar-me,
tothom vol el que no té, no sé res, però puc adonar-me:
no té sentit si tu ni hi ets. Res té sentit si tu ni hi ets.

Durant la Set de gira al Palau d'esports, BCN. Font: Google

He pujat a les muntanyes, he trobat la flor de neu,
he sobreviscut a tantes batalles, he vist per dins el meu infern,
he fet pactes amb el diable i un àngel m'ha ensenyat el cel*.

Si vas a prop del mar, si veus a la meva gent,si vas a prop del mar, digue'ls-hi que penso en ells**.


A prop del mar. Font: Youtube


T'estimarem sempre!!! 



* Pertany a la cançó Tothom vol el que no té (Música Ligera, 1998)
(Música: Pep Sala/Lletra: Carles Sabater i Pep Sala)

** Pertany a la cançó A prop del mar (Música Ligera, 1998)
(Música: Pep Sala/Lletra: Carles Sabater i Pep Sala)




Comentaris

Entrades populars