Bitllet d'anada I: Un Nadal a Viena, quan el tot torna a tenir sentit

Un Nadal a Viena. Font: Wien.info 



Reconec que un dels somnis de la meva vida és: passar Un Nadal a Viena. Quan serà? M'hauré d'esperar molt? Tinc tantes preguntes.

M'imagino cagar el tió en una habitació d'hotel a Viena, passejar pels mercats de Nadal mentre prenc un vi calent i bretzel, mmm, esmorzar un 25 de desembre a l'Hotel Sacher, passar-me el dia de Sant Esteve veient pel·lícules nadalenques, gaudir del Concert d'Any Nou també a l'hotel, sopar de picnic al llit a la llum de les espelmes la Nit de Reis i llevar-me l'endemà i veure que a la habitació hi tinc el millor regal que em podrien fer.

Serendipity...


Beth i Jofre Bardagí Mirar-nos als ulls. Font: Youtube

Helene Fischer live in Hofburg. Font: Youtube

Els Cantors de Viena. Font: Youtube

Entrades populars