Moltes gràcies Pep. Estarem sempre amb tu!!!

El dia de la seva presentació al Bayern de Munic


Estimat Pep, 


La veritat és que ha estat tot un immens honor seguir-te durant set anys en els dos equips de la meva vida: el Barça (2008-2012) i el Bayern de Munic (juliol 2014-juliol 2016) respectivament. Sobretot, el que més m'has agradat és la manera com has fet les coses, tot valorant els petits detalls, la idea del partit a partit, fer el que s'ha de fer amb tacte i la protecció que has blindat als teus jugadors. Tan de bo, en aquesta societat, hi haguessin més persones com tu. Molt probablement, tot aniria d'una altra manera.
La veritat és que si TOTS FÓSSIM sincers, inclòs aquells que deien que tan sols ets un entrenador de fútbol, reconeixeríem que de tu n'hem après molts detalls; d'altra banda, és tot allò del que la societat en té una gran mancança. 

Dit això, m'agradaria ressaltar que a partir d'aquest juny, un cop finalitzis el contracte amb el grandíssim Bayern, tan sols em quedarà desitjar-te molta sort al Manchester City. A partir d'aquest moment, els nostres camins es separaran, entre d'altres coses, perquè no tinc res de res que em lligui al City. com estic lligat al Barça i al Bayern. En altres paraules, quan juguis contra el meus Bayern i Barça, em sembla que queda molt clar amb qui aniré.

Et desitjo bona sort.

Una de les millors cançons dels gironins Sopa de Cabra
  

Comentaris

Entrades populars